Meet the team

Maak kennis met onze medewerkers

Kwaliteit begint bij gemotiveerde medewerkers.
Dat is precies wat ons zo bijzonder maakt. We zijn groot geworden door klein te zijn en dat zie je terug. Maak kennis met de medewerkers die het reilen en zeilen bij Quality Contacts dagelijks mogelijk maken.

Famke

Manager Kwaliteit

In dienst sinds 2018

Ik sta voor kwaliteit van A tot Z, processen in kaart brengen en optimaliseren, gesprekken naar een hoger niveau tillen! Alles wat met kwaliteit te maken heeft binnen het contactcenter is aan mij besteed.

En uiteraard even bijpraten onder het genot van een kopje koffie, daar kan je mij ook voor benaderen.

León

Cliënt Service Manager

In dienst sinds 2019

Voor het inrichten en verbeteren van een klantenservice organisatie via telefonie, mail en social media mag je mij om advies vragen!

Mijn opgedane kennis van de afgelopen jaren deel ik graag met je.

Jos

QM medewerker

In dienst sinds 2011

Als compliance medewerker is mijn doel om toe te zien op de naleving van wet -en regelgeving binnen onze organisatie en om de gesprekken van onze medewerkers naar een hoger niveau te tillen.

Judith

Training

In dienst sinds 2010

Bij mij mag iedereen aankloppen met vragen, of advies geven op het gebied van educatie, persoonlijke ontwikkeling, trainen, verbinden of het optimaliseren van klantbeleving.

Mensen naar een hoger niveau brengen en processen verbeteren, daar word ik blij van!

Mariël

QM medewerker

In dienst sinds 2012

Ik draag zorg voor het controleren van de urenregistratie van de klantadviseurs. Bij bijzonderheden/vragen over rooster,- (wijzigingen) en verlofzaken mag je mij altijd benaderen!

Daarbij ben ik ook één van de BHV-ers bij Quality Contacts.

Kim

Business manager S & M

In dienst sinds 2007

Ik help organisaties met het verbeteren van klantcontact. Het verbinden van de juiste mensen, inzichten, processen en techniek is waar ik me dagelijks vol passie voor inzet!

Daarnaast ben ik commercieel eindverantwoordelijk binnen Quality Contacts, en lid van het managementteam. Heb je een leuk idee of een vraagstuk? Ik maak graag kennis met je!

Barbara

Teamleider

In dienst sinds 2012

Mijn passie is verbinding maken met mensen en hen de handvatten geven om te verbinden met zichzelf en andere mensen. Sturing geven op de sales- en kwaliteitscijfers en van daaruit mijn team verbeteren is wat mij drijft.

Ik analyseer graag de cijfers en vertaal dit naar de medewerkers zodat zij hun werk beter kunnen doen.

Ingrid

Teamleider

In dienst sinds 2007

Mijn jarenlange (sales) ervaring zet ik graag in om iedereen specialist te maken in telemarketing. Weten hoe je het perfecte salesgesprek voert?

Ik kan je er bij helpen, waarbij compliance en kwaliteit een prominent onderdeel zijn van het gesprek.

Rita

Teamleider

In dienst sinds 2018

Het is mijn passie om medewerkers, die nieuw op een project komen, te begeleiden en ondersteunen zodat ze groeien in hun rol en met veel enthousiasme en kennis de klant op een professionele manier te woord staan.

Sanne

Manager Business Support

In dienst sinds 2023

Als Manager Business Support ben ik eindverantwoordelijke voor de supportafdelingen binnen Quality Contacts. Samen bouwen aan kwaliteit en binnen een continu proces van optimalisatie het hoogste niveau behalen voor onze (interne) klanten en medewerkers.


Bruggen bouwen tussen de verschillende afdelingen, technieken, mensen, ideeën en strategische visies geven mij de drive om samen tot oplossingen en resultaat te komen. Naast mijn rol als Manager Business Support, ben ik ook Mt-lid.

Joan

QM medewerker

In dienst sinds 2012

Ik beoordeel of gesprekken voldoen aan de wet- en regelgeving voor telemarketing gesprekken en geef graag verdere uitleg over compliance vraagstukken.

Daarnaast bied ik ondersteuning in commerciële gesprekstechnieken en geef ik handvatten om binnen een gesprek het beste uit jezelf te halen en overtuigend naar een klant toe over te komen.

Pjotr

Operationeel Manager

In dienst sinds 2012

Ik zie het als mijn dagelijkse missie om het uiterste uit mensen, middelen en methoden te halen. Ik sta altijd open voor een goede gesprek om samen te kijken naar de mogelijkheid om klantcontact vraagstukken op te lossen en te verbeteren. Dat is mijn werk, dat doe ik dagelijkse en daar heb ik heel veel plezier in!

Naast operationeel eindverantwoordelijke binnen Quality Contacts ben ik tevens lid van het managementteam!

Tomas

HR adviseur

In dienst sinds 2020

Na een periode waar ik verschillende werkzaamheden heb verricht binnen Quality Contacts, heb ik een nieuwe uitdaging binnen QC gekregen. Namelijk als HR medewerker, dit sluit goed aan bij de passie die ik heb voor dit werkveld.

Als je HR gerelateerde vragen hebt help ik je graag! Schroom dus niet om bij mij op de deur te kloppen.

Kaan

ICT medewerker

In dienst sinds 2022

Van scripts schrijven tot werkplekkenbeheer, VPN tot netwerk en applicaties, ik ben degene bij wie je moet zijn!

Bij vragen en problemen op ICT gebied kan ik meekijken en zoek ik de juiste oplossing, van afstand en op locatie.

Bas

Teamleider

In dienst sinds 2022

Als teamleider bij Quality Contacts zorg ik ervoor dat ik altijd in contact ben met mijn team, de opdrachtgever en dat we samen streven naar hoge kwaliteit en een goede productie.

Mijn leiderschap draait om goede communicatie en het creëren van een positieve sfeer op de werkvloer. Ik ben er om mijn team te coachen en te ondersteunen, zodat we samen successen kunnen vieren.

Michelle

Facilitair Coördinator

In dienst sinds 2021

Als facilitair coördinator ben ik verantwoordelijk voor de facilitaire processen binnen Quality contacts.

Ik zorg ervoor dat de praktische werkomstandigheden op orde zijn. Van schoonmaak, onderhoud en het bereiden van een heerlijke lunch kun je binnen de organisatie bij mij terecht.

Cas

Werkplek-/systeembeheerder

In dienst sinds 2023

Als Werkplek-/systeembeheerder ben ik verantwoordelijk voor het operationeel en functioneel houden van de ‘digitale en virtuele werkplaats’ van de QC-collega’s, zodat zij (hard) kunnen blijven werken, zonder technische problemen!

Daarnaast denk en werk ik actief mee met het automatiseren en verbeteren van IT-processen en/of handelingen, waar soms ook een deel PowerShell-scripting bij komt kijken.

Niels

Eigenaar

Eigenaar sinds 2005

Ik mag me samen met Age trotse eigenaar van deze ambitieuze organisatie noemen. Inmiddels opereren we op de achtergrond, maar we weten wat er op dagelijkse basis gebeurd.

Heb je goede ideeën ter verbetering van de organisatie? Dan maak ik graag kennis met je onder het genot van een kop koffie!

Jolanda

HR Manager

In dienst sinds 2012

Het begeleiden van onze medewerkers zodat de klanten van onze opdrachtgevers het beste advies krijgen. Dat is waar ik dagelijks met veel passie mijn bijdrage aan mag leveren!

Jorien

Teamleider

In dienst sinds 2011

De rol van teamleider is veelzijdig en afwisselend. Bij QC voel ik me als een vis in het water. Het enthousiasmeren en het verbeteren van mijn team is waar ik me dagelijks met veel plezier voor in zet!

Lizette

Trainer

In dienst sinds 2021

Als trainer breng ik kennis en vaardigheden over en enthousiasmeer ik onze medewerkers, dat geeft mij iedere dag veel energie en werkplezier!

Annemarie

Marketing

In dienst sinds 2021

Wat mij motiveert is de snelheid waarmee marketing zich beweegt en de veelzijdigheid van de functie. De ene dag ben ik bezig met het schrijven van SEO blogs en content posts, een dag later sta ik te fotograferen bovenop een dak om me daarna bezig te houden met de vormgeving van onze interne en uitgaande communicatie.

Een functie die nooit saai is en die me elke dag weer laat genieten.

Chanella

HR medewerker

In dienst sinds 2022

Als HR-medewerker houd ik mij vooral bezig met de in- door en uitstroom processen. Hierbij horen de administratieve taken, zoals het verwerken van personeelsmutaties en het bijhouden van verzuim.

Dit zorgt voor veel werkplezier en afwisseling in zowel de werkzaamheden en het contact met de medewerkers.

Bas

Recruiter

In dienst sinds 2020

Matchen is mijn passie! Mijn taak is het aantrekken, werven en selecteren van de juiste personen voor een bepaalde functie bij Quality Contacts.

Ik ben altijd met veel plezier op zoek naar leuke nieuwe mensen voor onze mooie organisatie!

Anne

Teamleider

In dienst sinds 2018

Voor mij draait alles om mensen. Ik vind het belangrijk om talenten te ontdekken, te helpen groeien en ervoor te zorgen dat iedereen op de juiste plek terechtkomt.

Als mensen zich goed voelen, bereiken we samen de mooiste resultaten.

Thessa

Cliënt Service Manager

In dienst sinds 2021

Met veel enthousiasme ben ik begonnen als Teamleider bij Quality Contacts. Mijn ambitie om te groeien in deze functie, samen met mijn wens om mensen te helpen in hun ontwikkeling.

Inmiddels mag ik als cliënt service manager de verbindende schakel zijn tussen een aantal opdrachtgevers en onze interne organisatie.

Maral

Coach

In dienst sinds 2022

Na enkele jaren mee te gaan in de wereld van de contactcenterbranche en hierin verschillende functies te hebben bekleed, werk ik nu met veel plezier bij Quality Contacts als coach.

Al mijn kennis en ervaring deel ik graag met mijn team en ik zal mij altijd blijven ontwikkelen.

Jordy

Cliënt Service Manager

In dienst sinds 2024

Persoonlijke ontwikkeling en mensgericht leidinggeven zijn termen die goed bij mijn manier van werken passen. Als Client Service Manager heb ik een hele uitdagende job, waarbij ik zowel bezig ben met het ontwikkelen en motiveren van een zeer capabel team van medewerkers en ben ik tegelijkertijd verantwoordelijk voor een aantal project overstijgende aspecten binnen de organisatie.

Díe combinatie is een van de redenen dat ik me op mijn plek voel bij QC en vertrouwen heb dat ik me hier als mens en professional verder kan blijven ontwikkelen.

loes

Loes

Teamleider

In dienst sinds 2024

Met een paar jaren ervaring binnen de klantcontactwereld heb ik veel verschillende soorten projecten gezien en aangestuurd. Deze kennis en ervaring deel ik graag.


Zo kan ik helpen om te zorgen dat we met een fijne werksfeer mooie resultaten kunnen behalen. 

Anne-Roos

QM medewerker

In dienst sinds 2022

Communicatie en kwaliteit is mijn passie! Door dit te combineren kan ik het Quality Team ondersteunen met de beoordelingen van gesprekken en toezien dat de regelgeving goed geïmplementeerd wordt. Door dit te doen kunnen we samen als organisatie een goede kwaliteit beloven en dit dan ook waarborgen.

Daarnaast heb ik dankzij mijn creatieve achtergrond altijd wel out of the box oplossingen en sta ik er ook zeker voor open om over verschillende onderwerpen te brainstormen. Dus kom gerust eens langs!

Maarten

Salaris administratie

In dienst sinds 2005

Dit is Maarten! En Maarten is een bijzondere man.. Maarten werkt bijna 20 jaar voor Quality Contacts, en zorgt als éénpitter op de financiële afdeling onder andere voor de salarissen van alle medewerkers.

Wat hem zo bijzonder maakt? Maarten heeft nog nooit een salaris betaling niet zelf gedaan. Gaat hij dan nooit op vakantie? Jazeker wel! Maar ook dan zorgt hij zelf voor de salaris betaling en de voorbereiding die daar voor nodig is.

Elke 25e van de maand is het ‘payday’. Maarten heeft nog nooit, we herhalen, nog nooit later dan de 25e van de maand uitbetaald. Deze loyaliteit en nauwkeurigheid is er één op trots op de zijn. En dat zijn we dan ook!

Caroline

Teamleider

In dienst sinds 2021

Door interne doorstroming en opleiding ben ik in de ontzettend leuke rol van Teamleider gekomen. Datakwaliteit, het up to date houden van de kennisbank en werkinstructies zijn werkgebieden waar ik mij erg prettig voel.

Het inhoudelijk beter en sterker maken van medewerkers door zelf tot in detail op de hoogte te zijn is iets waar ik veel energie van krijg!

Kyara

Teamleider

In dienst sinds 2023

Door interne doorstroming ben ik eerst coach en later teamleider geworden. Ik houd mij bezig met de inhoud van ons project en de kwaliteit van onze medewerkers. Als teamleider zet ik mij dagelijks in om mijn collega’s te ondersteunen en te begeleiden bij hun werkzaamheden.

Als teamleider probeer ik elke dag het beste uit mezelf en mijn collega’s te halen en zorg ik voor een prettige werksfeer op de vloer!

Lisa

Teamleider

In dienst sinds 2021

Mijn team ondersteunen zodat zij het beste uit zichzelf kunnen halen, dat motiveert me elke dag weer. Ik vind het erg belangrijk dat iedereen zijn/haar kwaliteiten leert kennen en volledig kan benutten.

Hierbij vind ik het belangrijk dat ik als coach aan de zijlijn van dat proces sta en ze daarin begeleid als dat nodig is.

Roselien

Coach

In dienst sinds 2023

Als coach ben ik dagelijks met onze medewerkers bezig om ze te begeleiden het gewenste niveau te bereiken. Dat doe ik door op een enthousiaste manier de inhoud van ons project over te brengen en de ontwikkeling van medewerkers te stimuleren.

Daarnaast ben ik verantwoordelijk voor het tijdig signaleren van kansen op het gebied van nieuwe methoden en deze met onze opdrachtgever te bespreken. Deze dynamische functie houdt mij scherp en zorgt ervoor dat ik elke dag met plezier naar ons kantoor kom!

Age

Eigenaar

Eigenaar sinds 2005

Niels en ik zijn Quality Contacts in 2005 samen gestart. Toen met slechts 10 medewerkers, inmiddels zijn we met plusminus 250 medewerkers een middelgrote organisatie. Een organisatie waar we tot de dag van vandaag trots op zijn.

De dagelijkse aansturing laten we aan anderen over, maar de betrokkenheid is nog altijd even groot!

Wil jij ook deel uitmaken van dit superteam?