Bij Quality Contacts staat werkgeluk voorop. We steken veel tijd in de ontwikkeling en groei van onze medewerkers. Het doel hiervan is om medewerkers de juiste handvatten te geven om de beste gesprekken met de klanten van onze opdrachtgevers te voeren. En een goed gesprek komt voort uit het hebben van de juiste kennis van de medewerker.
Instroom vanuit Werkbedrijf Lelystad
Daarom zijn we ook zo blij met de samenwerkingskans die het Werkbedrijf Lelystad ons heeft gegeven. Door nauw samen te werken en een opleiding op maat te bieden, hebben wij vier medewerkers via het Werkbedrijf kunnen laten instromen als klantenservicemedewerker! Medewerkers die een enorme groei hebben doorgemaakt en die wij elke dag met een lach aan het werk zien gaan. Voor ons een echt teken van werkgeluk.
Van twee kanten
Dat blijkt ook uit dit krantenartikel geplaatst in de regionale krant Lelystad.
‘’Dankzij de grote inzet van Quality Contacts zijn 4 van onze kandidaten opgeleid als klantservicemedewerker. Hiermee heeft Quality Contacts aangetoond niet alleen een betrouwbare partner te zijn voor Werkbedrijf Lelystad. Ook is deze onderneming in staat om onze kandidaten te ondersteunen en te ontwikkelen naar een hoger niveau. Quality Contacts, dank hiervoor! Wij verheugen ons op een verdere samenwerking.’’
En wij verheugen ons daar net zo op!