Veel van onze adviesopdrachten bevinden zich op het grensgebied tussen strategie en implementatie, om het grote geheel om te zetten in concrete en haalbare inspanningen op het gebied van klantcontact.
Het onderscheid voor onze huidige maar ook onze nieuwe opdrachtgevers zit in actief campagne management en ondersteuning vanuit onze afdelingen. Of het nu gaat om kwaliteitscontrole van het klantcontact, het toezien op wet en regelgeving, het maken van trainingen voor uw klantencontact en omzetten in e-learning, of het meedenken in mogelijke campagnes, onze expertise zetten we graag voor u in.
Wij hebben sinds 2005 ervaring in marketing,- en servicecampagne in uiteenlopende branches. Als geen ander hebben we de kennis in wat een project succesvol maakt.
Door onze samenwerking met een breed pallet aan partners in klantonderzoek kunnen we u helpen het verschil te maken. Of je nu eenmalig wilt meten of elk klantcontact wilt opvolgen met een NPS vraag, het kan allemaal.
Met onze ervaren database specialisten kunnen we jou helpen om betere selecties te maken of te segmenteren waardoor jouw campagnes een hogere conversie realiseren.
Doordat we de resultaten real-time kunnen volgen hebben we voor jou snel inzichten in wat wel en niet werkt in jouw campagnes. Zodat je direct kunt bijsturen.
Door onze samenwerking met een breed pallet aan partners in klantcontact kunnen wij je helpen het verschil te maken. Of je nu eenmalig wilt meten of elk klantcontact wilt opvolgen met een NPS vraag, het kan allemaal. Kom eens langs om te onderzoeken hoe wij kunnen helpen jouw dienstverlening verder te versterken!
• Meer dan 20 jaar ervaring in klantenservice en ondersteuning
• Goed ontwikkelde samenwerkingsstructuur
• Effectieve methodologie in klantdialoog
• Data gedreven ontwikkeling
• Meer tijd over om je bedrijf te laten groeien.
• Minder kosten vanwege efficiënte inrichting
• Geen zorgen over op- en afschaling
• Complete ontzorging op je klantcontact afdeling