Werken als webcare medewerker
Vandaag de dag verwachten klanten een snelle en transparante online respons. Webcare is niet meer weg te denken en mede daarom zijn webcare medewerkers vaak gevraagd.
Bedankt voor je sollicitatie!
We laten je graag weten dat de mail is verzonden. Wij nemen uiterlijk
binnen 3 dagen contact met je op.
Leuk dat je hebt gesolliciteerd!
Binnen 3 dagen word je gebeld.
We maken een afspraak via Teams.
Er volgt een afsluitend gesprek op de vestiging.
Gefeliciteerd je bent aangenomen!
Vandaag de dag verwachten klanten een snelle en transparante online respons. Webcare is niet meer weg te denken en mede daarom zijn webcare medewerkers vaak gevraagd.
Dit is hét moment om de mythen te ontkrachten over welke kwaliteiten nodig zijn om een goede klantenservicemedewerker te worden.
Ik ben tijdens corona bij Quality Contacts komen werken in een periode dat iedereen vanuit huis werkte, bijna geleden 2 jaar alweer, sinds 24 april 2021.
De klantcontact branche leent zich goed voor thuiswerken, ook al vóór COVID. Vanuit Quality Contacts faciliteren we thuiswerken, maar volledig vanuit huis? Daar zijn we dan weer niet zo van.