Zin in een uitdaging bij het leukste contactcenter van Zwolle?
Als Cliënt Service Manager krijg je de kans om je team te inspireren en te motiveren, klantrelaties te versterken en strategische initiatieven te ontwikkelen die zorgen voor de beste klantervaring. Jouw leiderschap en visie dragen direct bij aan het succes van zowel het team als de klanten die we bedienen.
Als Cliënt Service Manager ben je het aanspreekpunt voor zowel klanten als je team. Je weet hoe je klanten optimaal kunt bedienen en tegelijkertijd het team naar een hoger niveau kunt tillen. Je zorgt dat je klantrelaties kunt uitbouwen en tegelijkertijd data en analyses gebruikt om nieuwe kansen te ontdekken.
Als Cliënt Service Manager geef je leiding aan de teamleiders van de tot jouw toegewezen projecten. De teamleiding is hier verantwoordelijk voor de inhoudelijke aansturing van de klantadviseurs op jouw projecten. Je rapporteert aan de Manager Operations die eindverantwoordelijk is voor de algehele aansturing van de alle daagse operationele zaken binnen Quality Contacts.
Ben jij een klantgerichte en resultaat gedreven Cliënt Service Manager die energie krijgt van het leiden van je team en onderhouden van klantrelaties?
Heb je de passie en ervaring om zowel je team te coachen als te werken aan strategieën die de klanttevredenheid naar een hoger niveau tillen? Dan is deze rol dé kans voor jou!
Salaris tussen de €2801 en €4310 bruto per maand, afhankelijk van ervaring en achtergrond.
Een fulltime functie van 40 uren per week. Je werkt van maandag t/m vrijdag en hebt werktijden van 09:00 tot 17:30 uur.
Vitaliteitstegemoetkoming van € 20,- netto per maand.
Een uitdagende, dynamische rol waar je jezelf zowel als persoon als professional kunt ontwikkelen.
Een inspirerende werkplek op locatie in Zwolle, je komt te werken met een gedreven team, met een open en informele werksfeer.
Je ontvangt een contract van 6 maanden en 1 dag, dit is inclusief 1 maand proefperiode. We sturen op de langere termijn een verlenging van het contract, intentie na 2 jaren op vast contract.
Je hebt gesolliciteerd bij Quality Contacts.
Er wordt telefonisch contact opgenomen voor een eerste indruk.
Wanneer het telefonische gesprek positief verloopt wordt de je uitgenodigd voor een gesprek op de vestiging.
Wanneer het eerste gesprek goed verloopt word je uitgenodigd voor een tweede gesprek.
Bij een positief gesprek wordt er een aanbod gedaan.
De werkcultuur bij Quality Contacts is open, collegiaal en gericht op samenwerking. Het bedrijf hecht veel waarde aan een positieve werksfeer waar medewerkers zich gewaardeerd voelen en de ruimte krijgen om zich te ontwikkelen.
Teamwork staat centraal, en er is veel aandacht voor persoonlijke groei en het verbeteren van vaardigheden. Medewerkers werken samen in een informele maar professionele omgeving waarin initiatief wordt gestimuleerd en iedereen zijn of haar ideeën kan delen.
Er is een sterke focus op klantgerichtheid en het bieden van uitstekende service, en dit wordt door het hele team gedragen. Er wordt niet alleen naar het behalen van resultaten gekeken, maar ook naar hoe deze resultaten bereikt worden.
Het belang van kwaliteit en betrokkenheid wordt hoog in het vaandel gedragen. Dit betekent dat medewerkers actief worden gestimuleerd om het beste uit zichzelf te halen en bij te dragen aan het gezamenlijke succes.
Sta jij klaar om jouw carrière een boost te geven en impact te maken op zowel klantrelaties als teamresultaten?
Solliciteer dan nu! Wij kijken ernaar uit om samen te werken aan de verdere groei van onze organisatie.