Zin in een uitdaging bij het leukste contactcenter van Zwolle?
Zin in een avontuur als Teamleider binnen ons dynamische contactcenter in Zwolle? Hier bij Quality Contacts stuur je niet alleen teams aan, maar krijg je ook alle ruimte voor het nemen van jouw initiatief.
Wij zoeken een gedreven professional die weet hoe je een team kan motiveren en de ambitie heeft om zijn team naar een hoger niveau te tillen. In de rol als Teamleider werk je nauw samen met je Client Service Manager om er gezamenlijk voor te zorgen dat jullie projecten perfect draaien! In de rol als teamleider stuur je niet alleen je team aan, maar ben je ook de hotline voor onze opdrachtgevers. Samen niet alleen scores bespreken, maar ook zoeken naar kansen voor verbetering!
Een aantrekkelijk startsalaris
tussen de €2494 - €3440.
Je werkt op ons kantoor
in een energieke omgeving.
Veel coaching en begeleiding
tijdens je werk om jezelf verder te ontwikkelen.
Een contract voor 6 maanden en 1 dag met uitzicht op verlenging.
Vanaf parttime 12 uur al mogelijk om te werken tot 32 uren per week.
Werktijden van maandag t/m vrijdag, van 08:00 tot 20:00 uur, ideaal om na schooltijd of andere verplichtingen aan de slag te gaan.
Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden zoals aanbrengbonussen van nieuwe collega’s waar geen limiet op zit! Daarnaast krijg je €20 euro netto terug voor je sport abonnement.
Je solliciteert via de website, Indeed of de naam van de kandidaat is doorgegeven door een van onze medewerkers.
Je wordt gebeld, er wordt een soort intake afgenomen.
Wanneer het telefonische gesprek positief verloopt wordt je uitgenodigd voor een gesprek op de vestiging.
Wanneer het eerste gesprek goed verloopt wordt je uitgenodigd voor een tweede gesprek*.
Bij een positief gesprek wordt er een aanbod gedaan!
* Quality Contacts hanteert een screeningsbeleid, hierbij kan social media, zoals LinkedIn geraadpleegd worden.
Een VOG aanvraag maakt deel uit van deze aanstelling.
Stel je voor: je begint je dag met een warm welkom van jouw enthousiaste team, waar de energie al vroeg in de ochtend voelbaar is. In de ochtend ga je hands-on aan de slag met het finetunen van de dagelijkse bezetting, waarbij je de nodige doses positieve vibes injecteert om iedereen op scherp te zetten.
Als KPI-goeroe analyseer je samen met de Client Service Manager de laatste resultaten en scherp je de strategie aan voor de komende periode. Jouw scherpe blik op cijfers en trends vormt de basis voor een dynamisch en effectief teambeleid.
Tijdens de lunch geniet je van een ontspannen sfeer met jouw team, waarbij je niet alleen als leidinggevende maar ook als collega gezien wordt. Samen brainstormen jullie over nieuwe ideeën om de werksfeer te optimaliseren en te streven naar nóg betere dienstverlening. De middag staat in het teken van het inspireren en motiveren van jouw teams om het maximale uit zichzelf te halen.
Als Senior Teamleider ben je niet alleen een leidinggevende, maar ook een mentor die zijn of haar kennis deelt en anderen helpt groeien. De voldoening die je voelt aan het einde van de dag, wetende dat je niet alleen resultaten hebt behaald, maar ook een impact hebt gehad op de ontwikkeling van jouw teamleden, maakt elke werkdag bij Quality Contacts uniek en waardevol.